Jaki system rezerwacji wizyt online wybrać?

Jaki system rezerwacji wizyt online wybrać?

Pozostałe Data aktualizacji: 04.08.2021

Jaki system rezerwacji wizyt online wybrać?

Kiedyś aby zarezerwować wizytę np. u fryzjera, trzeba było zadzwonić a Pani fryzjerka szukała wolnego terminu w zeszycie. Obecnie technologia pozwala na znaczne usprawnienie tej procedury. Wszystko zostało przeniesione do internetu. Dzisiaj omówimy internetowe systemy rezerwacji online.

Czym jest system rezerwacji online?

Robimy zakupy przez internet, odbieramy i wysyłamy maile, szukamy informacji i opinii. Podobnie sytuacja wygląda przy szukaniu interesujących nas usług. W wyszukiwarce sprawdzamy firmy w okolicy i umawiamy się na wizytę - jak to działa?

Firma, która korzysta z internetowego systemu rezerwacji wizyt, udostępnia specjalną stronę internetową. Klient po wybraniu interesującej go usługi, znajdzie listę wolnych terminów możliwych do rezerwacji. Jeśli wybierze termin, to może zrobić na niego rezerwację. W tym samym momencie termin jest widoczny u właściciela firmy.

Systemy rezerwacji wizyt można określić mianem wirtualnego sekretariatu. Działa on z każdego miejsca na ziemi, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodni. Nowoczesne systemy rezerwacji wizyt są dostępne z każdego urządzenia - komputera, tabletu i telefonu komórkowego. Odciąża to pracę każdej firmy, ponieważ zmniejsza się liczba telefonów w celu umówienia wizyty - rozwiązanie internetowe jest znacznie wygodniejsze.

Nowoczesnym rozwiązaniem, które oferuje rezerwacje w trybie online jest NextVisit - aby z niego skorzystać nie trzeba posiadać wiedzy z zakresu IT. Wystarczy wprowadzić nazwę firmy, godziny otwarcia, dodać pracowników i dostępne usługi.

Nie trzeba także posiadać dużej firmy, aby korzystać z systemu. Rozwiązanie rezerwacji online sprawdzi się idealnie także w przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych. Jest to zalecane, ponieważ mamy porządek w dokumentacji wizyt, bazie klientów - co może tylko ułatwić dalszy rozwój.

  • Umożliwiamy płatności online klientom,
  • Widzimy na bieżąco, ile pracownicy mają przypisanych wizyt,
  • Eliminujemy błędy z zapisaniem dwóch osób na jeden termin,
  • NextVisit wysyła automatyczne przypomnienia SMS o zbliżającej się wizycie,
  • Posiada prosty w obsłudze interfejs, nowoczesny kalendarz wizyt,
  • Umożliwia łatwe przenoszenie wizyt na inny termin, bądź do innego pracownika (za pomocą przeciągnięcia i upuszczenia),
  • Oferuje wsparcie techniczne.

Dla kogo jest kalendarz rezerwacji online?

Z systemu rezerwacji wizyt online korzysta wiele branż - salony fryzjerskie, gabinety kosmetyczne, barberzy czy warsztaty samochodowe. Ale na tym lista się nie kończy, w tym wypadku ogranicza nas tylko wyobraźnia. Lista firm, które wykorzystują kalendarz i zapisują w nim wizyty klientów jest bardzo długa.

  • Salony fryzjerskie i barberzy,
  • Gabinety kosmetyczne,
  • Kluby fitness,
  • Salony SPA,
  • Kancelerie prawnicze,
  • Fotografowie,
  • Korepetytorzy,
  • Salony masażu,
  • Psychoterapeuci,
  • Fizjoterapeuci,
  • Dietetycy,
  • Trenerzy personalni,
  • I wiele innych branż.

Korzyści z internetowego systemu rezerwacji

Można wymienić wiele powodów, dla których warto zainteresować się internetowym systemem rezerwacji i wdrożyć go we własnego firmie, niektóre z nich:

  1. Mniejsze obciążenie pracą

    Ręczny proces rejestracji sprawia, że nie można skupić się na pracy. Ciągłe odbieranie telefonów, szukanie wolnych terminów w zeszycie wybija z rytmu i marnuje czas, który można przeznaczyć na ważniejsze czynności.

  2. Oszczędność czasu

    W systemie NextVisit można śledzić umówione wizyty, wysyłać automatyczne przypomnienia SMS i e-mail o wizytach do klientów. W każdej chwili jest także dostęp do bazy klientów i ich archiwalnych wizyt.

  3. Zwiększenie przychodów

    Internetowy system rezerwacji sprawia, że firma jest dostępna dla potencjalnych klientów w trybie 24/7, z każdego miejsca na ziemi i z każdego urządzenia (komputera, tabletu czy smartfona). Klient przy każdej usłudze może sprawdzić jej cenę i opis - co oznacza, że jest to także działanie marketingowe.

  4. Zwiększenie skali rezerwacji

    W czasie, gdy system rezerwacji online udostępnia klientom dostępne terminy i umożliwia ich rezerwację, pracownicy mogą skupić się na swoich obowiązkach. Coraz mniej osób preferuje kontakt telefoniczny w celu umówienia wizyty.

  5. Szybkie płatności online

    Udostępniając klientom płatności online przez kartę płatniczą lub Blik, sprawiamy, że klienci częściej pojawią się na zaplanowanych wizytach. Poza tym jest to duża wygoda dla odwiedzających nas osób.

NextVisit - Nowoczny system rezerwacji wizyt online

Oprogramowanie NextVisit to nowoczesne rozwiązanie, dzięki któremu wiele firm usprawnia kontakt z klientem oraz proces umawiania wizyt. Jest to kompleksowe rozwiązanie, przetestowane przez wiele firm i w pełni bezpieczne. Na stronie internetowej nextvisit.pl dostępna jest pełna oferta, w tym bezpłatny okres testowy, podczas którego można bez żadnych zobowiązań sprawdzić możliwości programu. Przekonaj się, jak duże możliwości daje NextVisit.

Porada przygotowana we współpracy z NextVisit - Systemem rezerwacji wizyt online.

Najlepsze oferty hostingu w 2021 roku

Ranking hostingów

Autor: Bartosz Stefanicki. Data publikacji: 06.07.2021r. Tagi: program, prezentacja. Źródło obrazka porady: Pixabay.

Komentarze

Komentarze do tej porady są wyłączone.